קולה של אימא: בן ה-14 ואמו שמעו זה את זו בפעם הראשונה

במשך כל שנות חייו, לא שמע דימה דייקון בן ה־14 את צליל קולה של אמו, סבטלנה, והיא כמעט ולא שמעה אותו.  השניים, הסובלים מליקויי שמיעה מלידה, עברו ניתוח על ידי ד"ר שרון אבנת תמיר, מנהלת מחלקת אא"ג/ניתוחי ראש צוואר בבית החולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד, שבו  הותקנו להם בו זמנית מכשירים מתקדמים, שאיפשרו להם לדבר ביניהם לראשונה. "דימה, שומע אותי?" שאלה סבטלנה כשדמעות בעיניה, "כן, אמא", הוא ענה. "אני שומע אותך מצוין"

  • דצמבר 9, 2020

ניצלו חייה של תינוקת בת 8 חודשים לאחר ששאפה חלקיק מתכת

אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד הגיעה לפני מספר ימים תינוקת בת 8 חודשים כאשר היא סובלת מנשימה רעשנית "סטרידור".

עם קבלתה במיון נשלחה במידית לצילום חזה, שם זוהה חלקיק מתכת בגדול של .1/1.5 סמ' שטוח, התקוע בקנה הנשימה. עם זיהוי הבעיה, נשלחה בבהילות לחדר ניתוח, לצורך ניתוח חירום בהובלת מחלקת אף אוזן גרון/ניתוחי ראש צוואר ומחלקת הרדמה של ביה"ח, ד"ר אבנת תמיר וד"ר שמאין.

  • דצמבר 9, 2020

נער שאף פקק של טיפקס וכמעט מת

נער שאף פקק של טיפקס – וכמעט מת

בן 14 הגיע לאסותא אשדוד לאחר שהתקשה לנשום. בצילום שנערך לו התגלה כי הוא שאף פקק של טיפקס שחסם את קנה הנשימה שלו. הוא הוכנס לניתוח חירום על ידי ראש מחלקת אא"ג/ניתוחי ראש צוואר ד"ר שרון אבנת תמיר ומומחי הרדמה ד"ר איברהים וד"ר שמיר וחייו ניצלו. 

  • ינואר 25, 2019

דמיינו שאתם מצליחים לשמוע בברור, לאחר שהתקשיתם לשמוע במשך עשרות שנים. 

  • אוגוסט 9, 2018

אחרי 40 שנה: בית חולים ציבורי חדש ייפתח באשדוד בית החולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד - חדשות וואלה

אחרי 40 שנה: בית חולים ציבורי חדש ייפתח באשדוד
בית החולים אסותא שזכה ב-2011 במכרז הממשלתי, ייפתח היום ויפעיל באשדוד בית חולים ציבורי שיעניק שירותים רפואיים לתושבי העיר ודרום הארץ. האזור סבל עד כה ממחסור משמעותי במרכזי טיפול רפואיים. שר הבריאות ליצמן: בית החולים ייתן שירותים למבוטחי ארבעה הקופות

  • ינואר 7, 2018

מחלקת אא"ג - ניתוחי ראש צוואר בבית החולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד

ד"ר אבנת תמיר: "המטופל באסותא נמצא במרכז"

ד"ר שרון אבנת תמיר היא מנהלת מחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים הציבורי החדש באשדוד. המרפאות במחלקה פועלות מזה חודש וחצי, וממש בקרוב יתחילו גם לנתח "המטופל נמצא במרכז העשייה, ויזכה לאנושיות ולמקצועיות עם ליווי אישי לאורך כל הדרך"

  • דצמבר 13, 2017